Je probeert al jaren je huis op orde te krijgen, maar is het binnen de kortste keren weer rommelig en jij een frustratie rijker
Je hebt tig pogingen gedaan om je rommelige huis te ontspullen en toch blijft het chaotische zooitje omdat je bang bent kostbare spullen weg te doen
Samen met je partner of moeder opruimen verliep in het verleden alles behalve soepeltjes of is zelfs in een knallende ruzie geëindigd
Je hebt verschillende opruimmethodes geprobeerd zoals de KonMari methode, maar je loopt elke keer weer vast doordat je gedemotiveerd raakt of simpelweg niet weet hoe verder te gaan
Je wil je dichtgeslibde huis eens goed ontspullen en praktisch ingerichte kasten overhouden, maar hebt helemaal geen idee hoe, met wat of waar te beginnen met opruimen
Je voelt je schuldig naar je gezin toe omdat het je alsmaar niet lukt om je huis netjes te krijgen én houden. Want iedereen kan toch opruimen? Zo moeilijk is het niet, toch?
Je schaamt je enorm voor hoe rommelig jouw huis is waardoor je liever geen bezoek over de vloer wilt. Want stel je eens voor wat ze ervan zouden zeggen
Waar al jouw spullen een vaste plek hebben waardoor je in een mum van tijd alles kunt vinden wat je nodig hebt en net zo snel weer terug kunt leggen
Dat je in een handomdraai je huis schoon hebt gemaakt en daarna energie en vrije tijd overhoudt voor leuke uitjes of om gewoon lekker te niksen
Waar jouw spullen zo geordend zijn dat er minder dingen rondslingeren waardoor jij makkelijker kunt ontspannen
Dat je zo opgeruimd hebt zelfs als je de boel door drukte of leuke afspraken, een tijdje hebt laten verslonzen
Waar je zelfverzekerd je vriendinnen of familie kunt ontvangen en zorgeloos kunt genieten van deze gezellige momenten
Zou het niet geweldig zijn als bovenstaand jouw huis zou zijn?
Denk vooral niet dat dat niet voor jou weggelegd is.
Ik ben Elma. Ooit was ik een rommelkont. Tegenwoordig ben ik een professional organizer / opruimcoach. Het opruimen heb ik van mijn moeder geleerd heeft, maar ergens heb ik de les gemist waarin uitgelegd werd hoe je die vaardigheid toepast als je eenmaal een volwassen bent. Wat hard nodig is als je een druk sociaal leven met 3 jonge kinderen hebt en een opleiding tot longarts volgt.
Als geen ander weet ik wat een rommelig en ongeorganiseerd huis met je leven en gevoel doet. Hoe frustrerend het is als de zoveelste opruimpoging weer niet lukt of geen blijvend resultaat oplevert. En het idee dat een vreemde zomaar door mijn huis zou lopen en in mijn kastjes zou kijken… Wat was dat een eng idee, zeg!
Maar wat heeft het inschakelen van een opruimcoach mij veel opgeleverd! Niet alleen een opgeruimd huis die ik met gemak netjes kan houden. Maar ook meer rust in mijn hoofd, meer tijd voor mezelf om leuke dingen te doen, ruimte en energie om nieuwe dingen te leren en een gezellig thuis waar we graag met z’n 5-en in vertoeven. En wat gun ik jou deze ervaring ook!
Allereerst plannen we een kennismakingsgesprek waarin jij mij vertelt waar je tegenaan loopt, wat je doelen zijn op het gebied van opruimen en organiseren van je huis. Het liefst kom hiervoor bij je langs, maar als je wilt video bellen, is dat geen probleem.
Tijdens de opruimsessies gaan we meer doen dan ontspullen en alles een mooi plekje geven. Ik leer je namelijk een eenvoudige en super effectieve manier van opruimen waarmee jij je huis netjes opgeruimd houdt. Dit alles afgestemd op jouw persoonlijke situatie. En het fijne hiervan is dat je deze kennis zelf kunt toepassen mocht er in de toekomst een plek in huis weer rommelig worden.
Want die opgeruimde oase van rust waar je lekker van het leven kunt genieten en waar je niet meer voor hoeft te schamen, wil je graag zo houden?
Besluit je om samen met mij voor eens en altijd korte metten te maken met jouw teveel aan spullen en van jouw huis een thuis te maken, dan kun je een keuze maken uit 1 van onderstaande pakketten
Gewoon Beginnen
pakket
€ 385,-
Kennismakingsgesprek
2 x 3 uur samen opruimen en organiseren
Tips en adviezen op maat zodat jij je huis makkelijk opgeruimd kunt houden
Kleine organizing materialen zoals labels, kabelbinders of notitieboekje
Meenemen van spullen voor donatie
Onbeperkt vragen stellen tot 2 weken na de laatste opruimsessie
Check-up moment 2 weken na de laatste opruimsessie (per mail of app)
...................................................
Klik op bovenstaande knop om contact met mij op te nemen.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief BTW.
Gewoon Doorgaan
pakket
€ 745,-
Kennismakingsgesprek
4 x 3 uur samen opruimen en organiseren
Tips en adviezen op maat zodat jij je huis makkelijk opgeruimd kunt houden
Kleine organizing materialen zoals labels, kabelbinders of notitieboekje
Meenemen van spullen voor donatie
Onbeperkt vragen stellen tot 6 weken na de laatste opruimsessie
Check-up moment 2 en 6 weken na de laatste opruimsessie
Betaling in 2 termijnen mogelijk
Klik op bovenstaande knop om contact met mij op te nemen. Alle genoemde bedragen zijn inclusief BTW.
Gewoon Doorpakken
pakket
€ 1440,-
Kennismakingsgesprek
8 x 3 uur samen opruimen en organiseren
Tips en adviezen op maat zodat jij je huis makkelijk opgeruimd kunt houden
Kleine organizing materialen zoals labels, kabelbinders of notitieboekje
Meenemen van spullen voor donatie
Onbeperkt vragen stellen tot 8 weken na de laatste opruimsessie
Check-up moment 2 en 8 weken na de laatste opruimsessie
Betaling in 2 termijnen mogelijk
Klik op bovenstaande knop om contact met mij op te nemen.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief BTW.
Opbergproducten zoals mandjes, bakken, dozen en verhuisdozen worden apart doorberekend. Deze spullen heb ik, afhankelijk van de opruimklus, bij me.
Reiskosten tot 30 km vanaf mijn woonadres zijn standaard bij het afgenomen pakket inbegrepen.
Bij langere reisafstanden breng ik € 0,30 (inclusief 21% BTW) per gereden kilometer in rekening.
Voorbeeld: de heen- en terugreis bedragen samen 50 km, dan breng ik 20 km in rekening.
Reistijd tot 1 uur van mijn adres is in het pakket inbegrepen.
Bij langere reistijden breng ik het bovengenoemde uurtarief naar rato in rekening.
Voorbeeld: de heen- en terugreis bedragen samen 2,5 uur, dan breng ik 1,5 uur in rekening.
Parkeerkosten (+ 21% BTW) worden apart doorberekend.
Wat ik vaak hoor is dat
Zo dacht ik er vroeger ook over. Totdat ik me realiseerde dat ik kostbare tijd en energie in het opruimen stak terwijl ik netto niks mee opschoot. Met enorme frustratie, boosheid en verdriet tot gevolg. Om niet te hebben over schaamte. Oef, enorme schaamte!
Maar wat als ik je zeg dat opruimen geen aangeboren iets, maar een vaardigheid die je moet leren. Wanneer je deze succesvol wilt toepassen, dan moet er een bepaald systeem en structuur in zijn. En dat laatste blijkt best moeilijk te zijn want er zijn zoveel mensen en zoveel systemen. Elk brein werkt namelijk ook anders, elk gezin heeft zo zijn eigen gewoontes om maar een paar dingen te noemen. Wanneer je daar een hoop spullen, taken en verplichtingen bij optelt, dan zie op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer.
En lukt het opruimen alsmaar niet. Ook niet als je tegen jezelf blijft zeggen dat je het zelf moet kunnen. Dus, wil je graag een opgeruimd huis, maar lukt het je niet? Wacht niet langer en klik hier om contact met me op te nemen.
Dat kun je zeker doen. Een een gratis opruim challenge, webinar, opruimblog of boek lezen en You-tube filmpjes kijken, is goedkoper dan mij inschakelen. Maar…
Het verschil tussen deze goedkope opties en mij is dat ze niet kijken naar jouw individuele behoefte, wensen en hoe jouw brein werkt als het op opruimen neerkomt. En dat doe ik juist wel. Dat maakt dat mijn hulp maatwerk is. En maatwerk is een investering.
Een investering die zich op verschillende manieren terugbetaalt. Want wanneer mijn hulp inschakelt, ga je niet in je uppie aan de slag. Tijdens een opruimsessie (3 uur per keer) ben ik namelijk de hele tijd bij je zodat ik je de fijne kneepjes van het opruimen en organiseren kan leren.
Door samen met mij te werken leer je niet alleen opruimen, maar ook hoe je je huis gemakkelijk opgeruimd kunt houden. En omdat ik geen emotionele band heb met je spullen kan ik je helpen om die emotionele horde te nemen door je te helpen met keuzes maken. Hierdoor verloopt het opruimen veel sneller en zie en ervaar je meteen wat samen opruimen je oplevert.
Kortom, je betaalt wat, maar je krijgt heel veel voor terug!
Goede vraag! Ik snap dat iedereen het tegenwoordig druk heeft en liever andere dingen doet dan opruimen.
Hoe lang we bezig zijn met opruimen is afhankelijk van de grootte van jouw huis, hoeveelheid spullen en de snelheid waarmee jij beslissingen neemt over jouw spullen. je gezondheid en jouw inzet.
Feit is wel dat als je geen tijd of energie in het opruimen steekt, er geen verandering in jouw situatie komt. Op termijn raakt jouw huis met de dag voller, de sfeer in huis wordt er niet gezelliger op en in het ergste geval is jouw huis zelfs niet meer leefbaar.
Bedenk daarom eens goed wat het jou waard is om tijdelijk een aantal dagdelen tijd te investeren aan het opruimen van jouw huis. Het is zo dat wanneer je mij inschakelt, je er niet meer alleen voor staat om die hele berg spullen aan te pakkenklus. En neig je af te dwalen? Dan weet ik als geen ander hoe je bij de les te houden. Op een leuke manier, dat wel. En kom je de wel bekende ‘en nu weet ik het echt niet meer’ moment tegen? Ook daar weet ik mee te dealen.
Kortom, door mij in te schakelen bereik je veel meer in minder tijd dan in je uppie opruimen.
Je kunt mij inschakelen als je hulp wilt bij het opruimen, indelen en structureren van
Daar kan ik kort over zijn: ik dwing je nergens toe!
Jij bepaalt wat je wel of niet houdt. Ik help je alleen met dit keuzeproces door je vragen te stellen. Door mijn vragen zet ik je aan het denken en zo kun je makkelijker een beslissing nemen. Zo houd je enerzijds alleen maar spullen die je werkelijk nodig hebt, jouw dierbaar zijn en waar je blij van wordt als jouw blik erop valt. Anderzijds leer je door mijn ‘gevraag’ op een andere manier naar spullen te kijken zodat je met rust en plezier van het leven kunt genieten.
Dit is precies de vraag die ik ruim 15 jaar geleden stelde toen ik een opruimcoach inhuurde om mij te helpen opruimen.
Dat ik als onbekende je huis binnenkom, dat is een feit. Maar de schilder of loodgieter laat je ook binnen omdat je hun expertise nodig hebt. Hetzelfde geldt voor mij. Ik kom je huis binnen om je ergens mee te helpen. En jij bepaald wat dat is.
Maak je vooral geen zorgen dat ik zomaar door je huis ga lopen en kastjes opentrek, want wat ik in mijn eigen huis niet waardeer, doe ik bij een ander ook niet. Daarom vraag ik altijd netjes of ik ergens in mag kijken of een lade optrekken.
Oh lieverd, je hoeft je absoluut niet voor te schamen want ik heb ook een rommelig huis gehad. Zo was onze zolder bijna niet begaanbaar en sommige kasten waren zo vol dat we ze liever niet opentrokken omdat er van alles eruit viel. En bezoek over de vloer krijgen? Liever niet zonder dat ze tevoren een afspraak hadden gemaakt zodat we de rommel op de begane grond konden wegmoffelen.
Maak je daarom geen zorgen. Ik heb zowel in mijn artsleven en als professional organizer veel dingen gezien. Schrikken doe ik niet snel. Een oordeel vellen doe ik ook niet, want wie ben ik om dat te doen? En door mijn jarenlange ervaring als arts weet ik als geen ander hoe om te gaan met vertrouwelijke informatie. Dus je privacy is 100% gegarandeerd.