huishouden op orde
professional organizer hulp bij opruimen teveel kleding en kleren
wat betaal je voor hulp bij het opruimen van je huis
tarief professional organizer utrecht

Tarieven

Kennismakingsgesprek

 

Dit gesprek is helemaal gratis en vrijblijvend omdat het doel hiervan is om te bepalen of we elkaar leuk genoeg vinden om samen aan de slag te gaan.

 

 

Elk opruimtraject is anders

 

Het aantal opruimsessies die we nodig hebben om jouw opruimprobleem op te lossen, hangt af van een aantal belangrijke dingen:

 

  • De hoeveelheid spullen die je hebt
  • De grootte van de ruimtes
  • De snelheid waarmee jij beslissingen kunt nemen over je spullen
  • Je gezondheid en de mate waarin jij je tijdens het opruimen kunt inzetten
  • Je bereidheid en mate waarin jij zelfstandig aan de slag wilt gaan tussen de opruimsessies

Uurtarief

 

Jouw investering in rust en orde in je huis en hoofd bedraagt €67,- per uur (inclusief BTW voor particulier)

 

Voor bedrijven bedraagt het uurtarief €85,- per uur (exclusief BTW) voor het opruimen van een ruimte

Pakketten

 

Wil je liever een complete pakket tegen een vaste prijs zodat je weet waar je aan toe bent?

 

Dan kun je uit een van onderstaande pakketten kiezen:

Gewoon Beginnen

pakket

€ 385,-

Kennismakingsgesprek

2 x 3 uur samen opruimen en organiseren

Tips en adviezen op maat zodat jij je huis makkelijk opgeruimd kunt houden

Kleine organizing materialen zoals labels, kabelbinders of notitieboekje *

Meenemen van spullen voor donatie

Onbeperkt vragen stellen tot 2 weken na de laatste opruimsessie

Check-up moment 2 weken na de laatste opruimsessie (per mail of app)

...................................................

Alle genoemde bedragen zijn inclusief BTW.

Gewoon Doorgaan

pakket

€ 745,-

Kennismakingsgesprek

4 x 3 uur samen opruimen en organiseren

Tips en adviezen op maat zodat jij je huis makkelijk opgeruimd kunt houden

Kleine organizing materialen zoals labels, kabelbinders of notitieboekje *

Meenemen van spullen voor donatie

Onbeperkt vragen stellen tot 6 weken na de laatste opruimsessie

Check-up moment 2 en 6 weken na de laatste opruimsessie

Betaling in 2 termijnen mogelijk

Alle genoemde bedragen zijn inclusief BTW.

Gewoon Doorpakken

pakket

€ 1440,-

Kennismakingsgesprek

8 x 3 uur samen opruimen en organiseren

Tips en adviezen op maat zodat jij je huis makkelijk opgeruimd kunt houden

Kleine organizing materialen zoals labels, kabelbinders of notitieboekje *

Meenemen van spullen voor donatie

Onbeperkt vragen stellen tot 8 weken na de laatste opruimsessie

Check-up moment 2 en 8 weken na de laatste opruimsessie

Betaling in 4 termijnen mogelijk

Alle genoemde bedragen zijn inclusief BTW.

* Opbergproducten zoals mandjes, bakken, dozen en verhuisdozen worden apart doorberekend. Deze spullen heb ik, afhankelijk van de opruimklus, bij me.

Belangrijk om te weten

 

Reiskosten tot 30 km vanaf mijn woonadres zijn standaard bij het afgenomen pakket inbegrepen.

Bij langere reisafstanden breng ik € 0,30 (inclusief 21% BTW) per gereden kilometer in rekening.

Voorbeeld: de heen- en terugreis bedragen samen 50 km, dan breng ik 20 km in rekening.

 

Reistijd tot 1 uur van mijn adres is in het pakket inbegrepen.

Bij langere reistijden breng ik het bovengenoemde uurtarief naar rato in rekening.

Voorbeeld: de heen- en terugreis bedragen samen 2,5 uur, dan breng ik 1,5 uur in rekening.

 

Parkeerkosten (+ 21% BTW) worden apart doorberekend. Deze bespreken we vooraf zodat je weet waar je aan toe bent.