Dit gesprek is helemaal gratis en vrijblijvend omdat het doel hiervan is om te bepalen of we elkaar leuk genoeg vinden om samen aan de slag te gaan.
Het aantal opruimsessies die we nodig hebben om jouw opruimprobleem op te lossen, hangt af van een aantal belangrijke dingen:
Jouw investering in rust en orde in je huis en hoofd bedraagt €67,- per uur (inclusief BTW voor particulier)
Voor bedrijven bedraagt het uurtarief €85,- per uur (exclusief BTW) voor het opruimen van een ruimte
Wil je liever een complete pakket tegen een vaste prijs zodat je weet waar je aan toe bent?
Dan kun je uit een van onderstaande pakketten kiezen:
Gewoon Beginnen
pakket
€ 385,-
Kennismakingsgesprek
2 x 3 uur samen opruimen en organiseren
Tips en adviezen op maat zodat jij je huis makkelijk opgeruimd kunt houden
Kleine organizing materialen zoals labels, kabelbinders of notitieboekje
Meenemen van spullen voor donatie
Onbeperkt vragen stellen tot 2 weken na de laatste opruimsessie
Check-up moment 2 weken na de laatste opruimsessie (per mail of app)
...................................................
Alle genoemde bedragen zijn inclusief BTW.
Gewoon Doorgaan
pakket
€ 745,-
Kennismakingsgesprek
4 x 3 uur samen opruimen en organiseren
Tips en adviezen op maat zodat jij je huis makkelijk opgeruimd kunt houden
Kleine organizing materialen zoals labels, kabelbinders of notitieboekje
Meenemen van spullen voor donatie
Onbeperkt vragen stellen tot 6 weken na de laatste opruimsessie
Check-up moment 2 en 6 weken na de laatste opruimsessie
Betaling in 2 termijnen mogelijk
Alle genoemde bedragen zijn inclusief BTW.
Gewoon Doorpakken
pakket
€ 1440,-
Kennismakingsgesprek
8 x 3 uur samen opruimen en organiseren
Tips en adviezen op maat zodat jij je huis makkelijk opgeruimd kunt houden
Kleine organizing materialen zoals labels, kabelbinders of notitieboekje
Meenemen van spullen voor donatie
Onbeperkt vragen stellen tot 8 weken na de laatste opruimsessie
Check-up moment 2 en 8 weken na de laatste opruimsessie
Betaling in 4 termijnen mogelijk
Alle genoemde bedragen zijn inclusief BTW.
Opbergproducten zoals mandjes, bakken, dozen en verhuisdozen worden apart doorberekend. Deze spullen heb ik, afhankelijk van de opruimklus, bij me.
Reiskosten tot 30 km vanaf mijn woonadres zijn standaard bij het afgenomen pakket inbegrepen.
Bij langere reisafstanden breng ik € 0,30 (inclusief 21% BTW) per gereden kilometer in rekening.
Voorbeeld: de heen- en terugreis bedragen samen 50 km, dan breng ik 20 km in rekening.
Reistijd tot 1 uur van mijn adres is in het pakket inbegrepen.
Bij langere reistijden breng ik het bovengenoemde uurtarief naar rato in rekening.
Voorbeeld: de heen- en terugreis bedragen samen 2,5 uur, dan breng ik 1,5 uur in rekening.
Parkeerkosten (+ 21% BTW) worden apart doorberekend.